14 de maio de 2013

XOGOS DE MESA BOLAÑESES

E mentres un/has traballaban os glogster e outr@s banda deseñada, outros máis fixeron xogos de mesa para aprender máis mentres se xoga.

Parabéns por estes xogos fantásticos que están na Biblioteca para que todo o colexio poida xogar


Este xogo foi feito por Cristina, Bea e Ramón


Este xogo foi feito por Laura, Lidia, Laura e Fran
Este xogo foi feito por Natalia, Andrea, Nerea e Lara

 Este xogo foi feito por Rubén, Sergio e Rebeca


Este xogo foi feito por Nerea, Elena, Trini e Mario

12 comentarios:

  1. Noraboa a todos os traballos que están todos moi moi ben.

    ResponderEliminar
  2. A min gustame todos moito,pero o de marrón non o entendo.Quen mo pode explicar?

    ResponderEliminar
  3. Gustanme moito todos, pero non entendo o de Elena,Trini, Nerea e Mario

    ResponderEliminar
  4. Pareceme moi bonito o de Ramon Bea e Cris

    ResponderEliminar
  5. Eu non sei como se xoga ao de marrón, que alguén mo explique.

    ResponderEliminar
  6. O meu favorito é o de Natalia, Nerea, Lara e Andrea... parabéns! Está moi ben

    ResponderEliminar
  7. Noraboa a todos e a todas polos traballos.

    ResponderEliminar
  8. Son Todos Super Chulos , Pero O Que Mais Me Gustou Foi O De Cris,Bea E Ramon!!

    ResponderEliminar
  9. Todos están moi ben , o que mais me gustou foi o de Lidia, Laura, Laura e Fran .

    ResponderEliminar
  10. os que mais me gustaro (sen contar o meu) foron: Bolaño ity e o Trivial de Ramón Cristina e Bea

    ResponderEliminar
  11. A min o que máis me gustou foi o de Bea, Cris e Ramón aínda que lle faltaban demasiadas pezas.

    ResponderEliminar